Odp: ABIT BE6 II

Autor: ZYLA (zyla_at_free.net.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 06:36:47 MET DST

CZe właśnie wczoraj kupiłem sobie ABITA BE6-II z SoftMenu III.
Kurde czemu wy wszyscy szukacie na siłe błędów w tej płycie .
Płyte kupiłem odpaliłem bez najmniejszego problemu. Chodzi poprostu
zaje..... !Co kontrolera bajer . Transfer UDMA 66 na pewno jest. Sprawdzałem
to jednym programikiem. Co by ostatecznie potwerdziić UDMA 66 mam pytanie
jaki jest najlepszy sofcik do sprawdzania czy UDMA 66 działa. ?
Jak by ktoś wiedzał to niech mi na priv podześle jakeś namiary.
Pozdrawiam Marcin.
zyla_at_free.net.pl

Użytkownik Tomasz Sienkiewicz <siena_at_Leon.mat.uni.torun.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8f6vi8$hkb$1_at_flis.man.torun.pl...

----
http://www.mat.uni.torun.pl/~siena