Odp: Dysk padl ?

Autor: wojocki (wojocki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 02:03:20 MET DST

Widziałem podobne objawy w trzech komputerach klientów którzy przynieśli je
do sklepu, w którym je kupili. I wszystkie padły pod koniec miesiąca.
Wyłowiliśmy z nich żywy okaz robala pt. CZARNOBYL. Dane dało się odzyskać,
ale tylko z drugiej partycji zarażonego dysku. Niestety ja i moi koledzy z
firmy nie jesteśmy zbyt mocni w te klocki, by ratować coś dalej. Może jednak
miałeś tego bakcyla ?
Pozdrawiam,: wojocki
Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8f7cag$2s0s$1_at_news.ipartners.pl...