Odp: ? Ustawienia Dial-Up w Niemczech

Autor: Tomash (tomash_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 23:52:43 MET DST

Witam
Głowy nie daję, ale wydaje mi się, że jeśli chodzi o ogólnodostępny, darmowy
dostęp do internetu (nie licząc jednostek telefon. :-) ) to TP S.A. jest
ewenementem w skali Europy. W Niemczech trzeba chyba wykupić dostęp do inetu
u komercyjnego dostawcy.

Pozdrowienia - Tomash

Użytkownik Andrzej <burax_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:StwR4.36340$O4.737539_at_news.tpnet.pl...