Odp: Sound Blaster Live - jak zrobic by prawy glosnik byl lewy??

Autor: Tomasz Ronda (rondzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 23:19:06 MET DST

Użytkownik Wiktor Dzierzecki - YanosiC <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:IjoR4.34333$O4
.700857_at_news.tpnet.pl...

> Kiedys tez pytałem o programową zamianę kanałów w Live'ie, niestety,
> nikt nie udzielił mi satysfakcjonującej odpowiedzi, musiałem zamienić
> głośniki miejscami (co zbrew pozorom okazało się bardzo kłopotliwe).

No wlasnie, widze ze nie ma innego wyjscia. Troche to paradoksalne, ze nie
ma takiej opcji w tak zaawansowanym sprzecie jakim jest SBlaster Live

--
Tomasz "Ron Dzik" Ronda
rondzik_at_poczta.onet.pl