Odp: Vobis Microcomputer

Autor: Cialuś (del_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 21:23:30 MET DST

No cóż, jedyna paranoją może być zakup w Wobisie, ale co się tyczy
konfiguracji, to nie jest zła. Dobór dysku jest właściwy ponieważ
praktycznie nie dostępne są już dyski UDMA33 więc wsadza się UDMA66, pozatym
chipset VIA jest lepszy od Intela, a co się tyczy DVD tyo trzeba tylko
odpowiednio skonfigurować i będzie pracować jak brzytwa, ja kiedyś na moim
starym Celeronie 300 pracowałem na starej płycie SOYO z DVD i nie miałem
problemów, wymagany jest tylko bezpośredni dostęp do pamięci czyli DMA
załączone w opcjach czytnika. Wszystko pracuje cudownie na dekoderze
programowym.
Więc nie mów że to paranoja, a pozatym Vobis przynajmniej się przykłada się
do swoich komputerów (są dopracowane wewnątrz). Jedyną paranoją są ich ceny,
ale cóż płaci się za certyfikat.
Użytkownik Joanna <joannakowalewska_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00f701bfb91d$68527dd0$740ca0d4_at_celeron...
> Kupiłam niedawno komputer w w/w firmie.
> Jego parametry to :
> Cel 433
> 128RAM
> 16Mb Riva
> 8,4 Gb HDD
> Plyta Shuttle 681V
> Chipset VIA
> DVD Toshiba SD M1302
>
> No i kto widzial zeby do CEL433 z DVD dawac plyte z chipsetem VIA
> Albo to ze HDD jest UDMA 66 natomiast plyta tetgo nie obsluguje bo jest
UDMA