Autorun.inf - ustawianie & potrzeboje wirusa

Autor: Frog (frog01_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 May 2000 - 20:17:17 MET DST

Hi!
- Jesli mam gre z autorunem, to czy jest jakies polecenie, aby otwieralo i
od razu zamykalo program (dosowy),
bo mam kilka wirosow pod dos'a i chce taka plyte wlepic osobie ktora bardzo
nie lubie.
- Lub czy sa jakies dosc grozne wirusy, ktorych nie widac jak sie
uruchamiaja (pod winde) ?
- I jeszcze czy jest takie polecenie w autoronie, ktore kopioje pliki do
jakiegos katalogu i nastepnie wpisoje je do autoexeca :-) (na przyklad
"copy=xxx.exe c:\windows" i np. "edit=autoexec.bat itd...) ?
- Najlepiej by bylo gdyby mi ktos przeslal spakowanego wirusa, ktorego nie
widac jak sie uruchamia pod winda
(z opisem co robi, moze byc kilka).

frog01_at_polbox.com

Dzieki !