Re: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Slawomir Jasinski (perl_at_silesianet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 09:51:17 MET DST

Dariusz napisał(a):

> ale gdy otrzymasz zyczenie imieninowe z pocztowka to nie wiem, czy
> bedziesz tez przez lupe ogladal.

hmm.... jak czesto dostajesz zyczenia imieninowe od nieznanych Ci
wczesniej osob ?

> A typ rozszerzenia jest naprawde nieistotny.
> Wystarczy ze kolejna lata wprowadzi w helpersach kilka dodatkowych
> formatow, obslugiwanych przez kolejne laty.

dlatego lepiej korzystac z jakiegos normalnego oprogramowania - czytaj
NN

> i strona www zacznie sie wykonywac jak script w basicu, ktory wlasnie
> sformatuje dysk.
> A oczywiscie na tej stronie www bedzie ten skrypt.
> Napisanie takich lat i takich pseudorobakow to igraszka dla uczniow
> szkol srednich
> a zabezpieczyc sie przed tym nie mozesz, chyba ze korzystasz z NT czy
> win2000.

powiedzmy... tak czy inaczej zawsze znajda sie jakies dziury...

> Tak pomyslalem, ze ten I Love You to pierwsze z ostrzezen.
> Przesiadaj sie na win2000 albo badz przezorny i kazdy zalacznik obwachuj
> uwaznie.

albo zrezygnuj z nedznego outlooka

> chyba niestety nie mozna, gdy sie oglada duzo stron www i od czasu do
> czasu sciaga jakies aplikacje, ktore cos tam robia.

wystarczy zdrowy rozsadek. nie sciagaj nic ze stron ktorych nie znasz, a
wszystko sprawdzaj pozniej jakims dobrym antywirem.. jesli lazisz po
tzw. stronach hakerskich to ryzyko "zlapania" czegos jest bardzo duze.

paranoja... :)

pozdrawiam

--
  ,' _/   / /  -==/ e-mail:<root_at_jasinski.prv.pl> UIN: 20446514 /==-