Odp: podlaczenie USB na plycie AT - pomozcie

Autor: Irek K. (ikozak_at_prs.gda.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 14:28:37 MET DST

> Ty masz po prostu 2 zlacza USB (ja tez tak mam). Cala mase informacji
> znajdziesz u producenta tj www.pcchips.com lacznie z dokladnym opisem
> plyty glownej i jej sposobem instalacji/konfiguracji.
>
> Wojtek

> przeze

> ten

Dokladny opis na http://www.pcchips.com/atx.html . Jest to karta na ktorej
oprocz 2 zlaczy USB jest port PS/2 myszy i Infra Red, stad sie bierze 18
pinow. Na karcie widac jakies oporniki i kondenstatory, nie wiadomo po co?
Jeżeli polaczenie sie powiedzie bardzo bym prosilo jakis znak, nie chce
kupowac zlacza USB nadaremno a oryginalne "ATX Form Factor Card" jest
nieosiagalne.
Pozdrowienia
Irek K.