Re: PMPO dla glosnikow

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 12:51:32 MET DST

Tylko jak taka moc - nawet w szpilce - uzyskac???
prawa oma nie przeskoczysz, wiec albo musza one miec dosc duze nap. zasilania,
albo b.mala impedancje cewek glosnikow - znajac zycie ani jedno ani drugie.

> dzieli sie to przez okolo 10 (zalezy od glosnika)
[...]

To PMPO to wlasciwie jedynie chwyt reklamowy i jezeli widzi sie glosniczki
o wielkosci 2-3 pudelek po dyskietkach 3,5" z namisem 1000W to nalezy sie
tylko mocno zasmiac i pojsc dalej. Mialem kiedys takie male "Encore" mialy
napisane tez cos kolo 100, czy nawet 1000W, nie pamietam - w srodku zasilacz
5W i glosniki z napisem na magensie 3W.

BTW: mam w domu etykiete z pudelka od sluchawek i napisane sa tam parametry
w kilku (chyba z 5) jezykach.
Na poczatku po polsku: ... pasmo 30 - 22000 Hz
i winnych jezykach: ... 70 - 20000 Hz.
Tak wiec chyba u nas fizyka troche inaczej dziala :)

--
Pozdrawiam - Darek.