Re: Ustawianie irq na karcie sieciowej

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 11:30:01 MET DST

Barteczek <bgrabowski_at_go2.pl> w artykule news:3916030f$1_at_news.vogel.pl
pisze...
: Moje pytanie dotyczy ustawiania Irq Na karcie sieciowej. Karta ta jest na
: Isa jakiś genius ale nie pamiętam jaki chipset. Na karcie jest zworka do
: ustawiania Irq oraz adresu i nie wiem czy wystarczy ustawić tylko tam Irq
: oprócz w windowsie) czy trzeba także zmienić programowo by ustwił sobie
: chipset. Nie wiem jaki program i skąd go wziąść
:
:
Prawdopodobnie (jesli to karta ISA), Twoja karta jest
Genius 2000III

Drivery do tej karty sciagniesz stad:
http://www.geniusnet.com.tw/genius/eng/driver/d-lan.htm#networking
http://www.genius.kye.de/driver/lan/ge23/w98.exe

Opis zworek:
http://www.genius.kye.de/driver/lan/ge23/ge23jump.pdf

Drivery mozesz tez sciagnac stad:
ftp://ftp.jtt.pl/Sieci/Genius/Ge2000III/

Pozdrawiam,

Krzycho

PS.: jesli beda problemy ze sciaganiem, sluze zarowno
driverami, jak i opisem zworek.