Jak wykasowac fonty

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 11:18:59 MET DST

Jak prawidlowo wykasowac fonty z systemu. Mam "polskie" i bez ogonkow. Chce
sie pozbyc tych ostatnich. Z tego co sie orientuje niektore powinny
pozostac, bo sa wykorzystywane przez system. Jakie to fonty?
Z gory dziekuje za info.
P.S. Ja wiem ze tekst lamerski... ale kto pyta nie bladzi. A chce zrobic to
porzadnie, by mi sie jakies glupie komunikaty nie pokazywaly (np. bedzie
dany font wyswietlony na liscie fontow w jakims programie a system go nie
wykryje).