Re: plytki multisession jak czytac?

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Sun 07 May 2000 - 23:32:02 MET DST

Witold Chudzio wrote in message
<4lfbhsc7jtvaadn8t4cg7npsvm189ukifm_at_4ax.com>...
>vtam
>mam plytki nagrane w multi session - i chce je przeczytac u znajomego na
cd
>u mnie jest zakladka volumes we wlasciwisciach CD ... a u niego nie ..
>ktos moze mi podpowiedziec co zrobic (wgrac jakis driver czy co).?

Jezeli Ty masz zainstalowaneo Nero lub Adaptec Easy Creator (lub cos
podobnego ze stajni Adapteca) (byc moze tez jakis inny program o kotrym
nie wiem) to masz zakladke we wlasciwosciach cdromu. Niestety zle
nagrywasz plytki (nie importujsz poprzedniej sesji podczas nagrywania
nowej i dlatego muisz sie przelaczac pomiedzy nimi (chyba ze robisz to
celowo). Zainstaluj na tym drugim kompie Nero i tez taka zakadka pojawi
sie we wlasiwosciach cdroma. Nie znam innego sposobu, jak ktos zna jakas
mala "pchelke" ktora doinstaluje session selectora to prosze o info.

Pozdrawiam
Slawek