zaciecia raz jeszcze

Autor: alfisti (alfisti_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 May 2000 - 02:52:21 MET DST

hi problem jest taki. zacina mi sie system (wszystko stoi) gdy wchodze na
niektore strony www z java lub flashem. wszystkie programy zastygaja, np
dzwiek zatrzymuje sie w miejscu (ciagly ton), kursor wisi itp. jak
zapuszcze norton system doctor to widze, ze wykorzystanie procka skacze
momentalnie do 100% i tak sie utrzymuje. po pewnym czasie (kilka do
kilkadziesiat sekund) system sie odblokowuje i dalej smiga ok. strona sie
laduje i nie ma juz problemow. czasem zacina sie na dobre i trzeba przez
alt+ctr+del wywalic przegladarke? co to moze byc? wczesniej tego nie
mialem...

sys to amd333 na plycie fic z S3 virge pci pod win95osr pl, przegladarka to
netscape 4.72 ale to samo dzieje sie na starym IE3

sorry ze raz jeszcze, ale coraz bardziej mi to przeszkadza.

alfi