Odp: Problem z Copperminem 600 i Direct3D

Autor: Artur M (arturm_at_sec.polbox.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 01:05:27 MET DST


mialem podobny problem, musialem ustawic taktowanie TNT nieco ponizej
nominalnego
ale moze tez zwolnij troche pamiec w biosie

Artur

Użytkownik Robert Miękwicz <franz_at_aurora.put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:391481b5$1_at_news.vogel.pl...
> Witajcie
>
> Mam problem z ponizsza konfiguracja
> Plyta Microstar 6309 (Via)
> Pentium 3 600E FC-PGA Coppermine
> RivaTNT2 M64 AGP
> Dysk Quantum LM 15GB
>
> Reszta chyba nie wazna...
> Otoz problem jest taki, ze komputer zawiesza sie przy np 3D Mark2000,
> Tirtanium,
> grze Driver (tyle przetestowalem).
> Poczatkowe Screeny 3DMarka mam, ale czasem sie zwiesi przy pierwszej
> scenie - tak po jakichs 5 sekundach, czasem przejdzie wszystkie
helikoptery
> i dopiero przy ostatnim Adventure High sie zwiesi.
> Driver czasem podziala jakies 10 minut, a czasem to juz w menu zwiechnie
>
> Juz mi glupie pomysly do glowy przychodza, czy to moze pamiec, czy co, ale
> przy Wordach, Excelach sie nie wywala...
> Moze Coppermine nie lubi RivyTNT, albo Via to badziew....
> Instalowalem juz wszystkie mozliwe sterowniki - do Detonatorow 5.08
> wlacznie.
> DirectX 7.0a
>
> Pomozcie pliiiz - bo sprzet jest dla klienta na przyszly tydzien i po
prostu
> musi dzialac
> Moze ktos mial podobny problem...
>
> robertm_at_obywatel.pl
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:06:32 MET DST