Re: CD-RW psuje mp3 ?

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 08 May 2000 - 08:07:59 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Sun, 07 May 2000 17:44:40 GMT, bzz, bzz
..., beetle ... bzz, bzz..., wrote :

>co
>marco
>
>To dotyczy tylko CD-RW.
>Nagralem juz kilka plytek CD-R z mp3 i nie bylo zadnych problemow.
>Moj komputer jest podlaczony do Ups-a, wiec problem napiecia tez odpada.
>Moze to wina soft-u?
nie, to wina plytek - nagraj CDRW z pojedyncza predkoscia i wszystko
bedzie ok. Na slabszych plytkach nawet jak pisze ze jest x2
compatible, to nie zawsze jest prawda. Ostatnio widzialem CDRW za 6zl
x4 compatible, ale jakos w to nie wierze :)

Marek Nazarko