Re: lexmark 1020 a polskie znaki

Autor: Kaja (barba_at_wa.home.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 22:57:51 MET DST

MaPia napisał(a):

> kiedys juz to bylo na liscie, ale zapomnialem sobie wydrukowac, a
> przeinstalowalem windowsa i znowu nie mam polskich znakow
>
> czy ktos wie jaki to mail byc wpis do rejestru?
>
> MP

W kluczu: HKEY-CURRENT-USERS\Software\Microsoft\Office\8.0\Word
Zaznaczyć drukarkę.
Z menu programu wybrać "Edytuj", "Nowy" i wybrać "Wartość ciągu"
W prawym oknie Edytora Rejestrów nadać temu ciągowi nazwę
"Flags",wybrać "Edytuj" i "Modyfikuj".
Jako wartość wpisać "8192" (bez cudzysłowów) i kliknąć na przycisku
"OK"
Wyjść z Edytora rejestrów i ponownie uruchomić program Word.

Pozdrawiam
Kaja