Secondary Maser Hard Disk Fail ...

Autor: Pointer (beniamin_z_at_interia.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 13:01:12 MET DST

CZE

Mam pewien problem, a mianowicie:
Mam dwa dyski twarde, jeden stacjonarny 8,4BG drugi przenosny 1,2GB.
Do tej pory bylo wszystko OK. Ostatnio po starcie komputera wyswietla sie
komunikat "secondary master hard disk fail" zaraz po tescie RAM'u.
Po zresetowaniu komputera wszystko jest w porzadku. Dysk zostaje wykryty.
Po kolejnym pelnym uruchomieniu komputera tzn. po wylaczeniu zasilania i
ponownym wlaczeniu problem sie powtarza. Dysk jest ustawiony Secondary
Master. Bios go wykrywa !
Co wiec mam zrobic ??? Pomocy !!! Moze cos zle mam ustawione w bios-ie.

Pointer