Karta muzyczna Power Color Fit 801 PCI

Autor: Darek Polański (darekpol_at_kki.net.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 23:39:52 MET DST

Witam grupowiczów!

Do pewnego czasu w/w karta sprawowała się bez zarzutu, ale to było do czasu,
teraz nie wydaje z siebie żadnych dzwięków. Ponieważ jest w zestawie objętym
gwarancją nie mogę grzebać w środku, a do serwisu nie chce mi się jechać 300
km.
Instalowałem ją wielokrotnie i wszystko było O.K. ale koleżanka dalej nie
działa!

Czy ktoś ma jakieś sugestie?

Oczekuje na wszelką pomoc bo nie wiem co zrobię :-/

Pozdrawiam

Darek

Ps. Odpowiedzi proszę słać również na priva.