Re: Re: jaki skaner , Microtek Phantom 636 SCSI ?

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 17:23:50 MET DST

On Sat, 06 May 2000 09:30:35 GMT, "Bochergor"
<bochenek_at_videostudio.com.pl> wrote:

>To chyba wina recognity, a nie skanera?!!

>No tak palą się obydwie ale to działa, oczywiście jakość skanu odpowiednia
>tylko do zastosowń WWW
>Jak pisałem przystawka do negatywów i slajdów to zabawka. Teraz dołączają ją
>do wszystkich skanerów SCSI

dzisiaj obejrzalem plusteka opticpro u12
podoba mi sie bardziej oprogramowanie
i jakby skany chodzily szybciej i troche tanszy
model z przystawka ut12 cenia o 200zl drozej !!!!!!!!
czyzby tylko reklama :-) czy tez moze selekcjonuja i daja lepsze
glowice czytajace ?
hej