Re: DALSZY CIĄG WIN 98

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 06 May 2000 - 15:47:57 MET DST

In article <390dc74b_at_security.net.pl>, kasia5558_at_poczta.onet.pl says...

> Ludziska kochane, podyskutujmy o tym!!! Zainteresowanie dyskusją o 98 było
> bardzo duże. Może czas otwarcie pisać o plusach i minusach tego systemu???
> Powiecie - niewarto. A ja na to - warto. Dla satysfakcji, dla wyładowania
> się, żeby wyrzucić z siebie te wszystkie zszarpane nerwy, po wielu godzinach
> ślęczenia nad kompem i myślenia: Cholera, co tu jest nie tak???? Co to za
> dziadostwo???? Niech w końcu ludzie z MSF-tu się tym zajmą!!!
> Jak znam życie to się nie zajmą. Ale warto spróbować. I podyskutować. Może
> nietylko o WIN 98?

1.) NTG
2.) Dyskusja toczy sie od czasu, od kiedy MS zapowiedzial pojawienie sie
W98, i toczy sie nadal. Gdzie wtedy bylas...? A z jeszcze wieksza trwoga
w glosie zapytam sie: gdzie, do cholery, teraz jestes?

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)