orgsexlive - to nie zart pomocy...

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 16:12:04 MET DST

Moj kochany brat - jak ja go kocham - sciagnal cos zinetu co sie tak nazywa
i zainstalowal, obadalem ze program jest po francusku i ze to chyba to co
laczy z Antylami Holenderskimi - jako ze nie byle deinstalki ani w Dodaj
usun programy tego nie bylo to skasowalem na chama. Obadalem rejestry ale
nic nie znalazlem... Jestem w szoku.... znaczy nie boje sie az tak strasznie
bo zeby sie gdzies polaczyc ode mnie z domu trza jeszcze dodatkowa cyfre
krecic ale mam zle przeczucia...... Mial moze ktos to cholerstwo? Skad to
wyrzucic jesli jest gdzies w rejestrach?
Pomocy.....