Sound Blaster Live - jak zrobic by prawy glosnik byl lewy??

Autor: Tomasz Ronda (rondzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 13:04:26 MET DST

Sorry za troche niezreczne pytanie, ale nie wiem jak inaczej ujac problem.
Chodzi mi o to ze moj prawy glosnik stoi po lewej stronie monitora (spowodow
ane jest to wygoda i dlugoscia kabla) a lewy po prawej. Czy jest i jak uakty
wnic opcje dzieki ktorych prawy glosnik obsluguje dzwieki przeznaczone dla l
ewego i na odwrot. To sie chyba nazywa swap chanels? reverse speakers?

Z gory dzieki za odpowiedz

--
Tomasz "Ron Dzik" Ronda
rondzik_at_poczta.onet.pl