Re: DVD???

Autor: tomcio2 (tomcio65_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 22:29:53 MET DST

jeżeli chodzi o procek to poradzi sobie bez problemu. Ja na moim k6-III
miałem płynne odtwarzanie DVD, więc na celeronie 433 też powinno działać.
Jednak odtwarzanie filmów na ekranie TV - z tym może być nieciekawie. Ja na
teroretycznie najlepszej karcie z TV-Out (ATI) nie byłem zadowolony z obrazu
na TV i kupiłem jednak dekoder sprzętowy (tu z kolei obraz na monitorze jest
jakby ciutkę gorszy niż z WinDVD).