Odp: cel500@83Mhz HELP!

Autor: josh (pljosh_at_yahoo.com)
Data: Fri 05 May 2000 - 19:22:35 MET DST

Użytkownik Bodek <bodogr_at_bbs.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3912a65a_at_news.vogel.pl...

> No ja mam od wczoraj 2xcel500 na BP6 i pierwsze próby zakończyły się
> fiaskiem.
> Może jakaś podpowiedź co do napięć i ustawień w soft menu?
> Bodek

jesli sciagnales najnowszy BIOS - to w zasadzie nie powinno byc innych
problemow. mi chodzi 7,5x75, napiecie zwiekszylem tak na wszelki wypadej z
2.00 do 2.05V, ale to nic raczej nie zmienia. Reszta z Soft-Menu mozesz
pozostawic tak, jak proponuje bios, gdy kazesz mu samemu wykryc procka.

JA CHCE x83!!!!

p.s.
1)czy ktos wie, czy 466 pojdzie na 83 bez problemow? moze 433?
2)czy np. celeron 400 (@83=500) jest duzo szybszy od celerona 500 (7,5x83)?