Re: PMPO dla glosnikow

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 20:00:18 MET DST

Marcin Surkont wrote:

> "woj" <pwojj_at_kki.net.pl> wrote in message

> Dla glosnikow, co maja podane tylko PMPO to na pewno! ;-)
> Kiedys to chyba sie dzielilo przez ......nascie. Mam racje?
> Marcin

Najbardziej wiarygodna moc, to maksymalna moc sinusa w fali ciaglej.
wtedy wiadomo ze glosnik wytrzymuje zarowno amplitude, jak i obciazenie
termiczne.

btw. glosnik o sinusie na poziomie 6W potrafi zrobic naprawde sporo
halasu.
w pomieszczeniu 3 na 6 metrow nie da sie wytrzymac :) ogluszajacy ryk
porownywalny z tym co slychac na dyskotekach (bez zatyczek do uszu
ani rusz:)