powiem wam co mnie wkur.....

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 16:54:43 MET DST

maxymalnie wkur.... ostatnio a Wy mi powiecie jak to rozwiazac bo mi juz
rece opadaja. Jak sicagam sobie nowe nagloowki z tej listy (bo nie cale
wiadomosci to pasc mozna przy 33.6 i tepsie) jakis czas i mam juz ich pare
tysiaczkow dzieje sie taki sex w Outlooku:
Zamiast wiadomosc jak ja zaznaczam pojawia sie taki trekst "Nacisnij spacje
aby obejrzec wiadomosc albo w menu opcje zaznacz automatyczne otwieranie
wiadomosci" i moge se ponaciskac bo w tym menu opcje to to jest
zaznaczone.... ile razy bym naciskal i tak pojawiam sie to samo. Jedynym
wyjsciem jest zresetowanie i pobranie naglowkoow od zera. Nie moosze moowic
ze jest to na maxa wqr........ bo niektore rzeczy bym z checia tam zostawil,
a bieganie po jakis archiwach (jak sa ) mi sie nie usmiecha, wiec jak zrobic
zeby sie taki syf nie wywalal?
Podpowiem ze dzieje sie tak tylko w przypadku tej grupy.....
narazie,
pozdrovka