PROBLEM MSI 6309 + RivaTNT2 + P3 600E

Autor: Robert Miękwicz (franz_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 16:42:45 MET DST

Witajcie

Mam problem z ponizsza konfiguracja
Plyta Microstar 6309 (Via)
Pentium 3 600E FC-PGA Coppermine
RivaTNT2 M64 AGP
Dysk Quantum LM 15GB

Reszta chyba nie wazna...
Otoz problem jest taki, ze komputer zawiesza sie przy np 3D Mark2000,
Tirtanium,
 grze Driver (tyle przetestowalem).
Poczatkowe Screeny 3DMarka mam, ale czasem sie zwiesi przy pierwszej
scenie - tak po jakichs 5 sekundach, czasem przejdzie wszystkie helikoptery
i dopiero przy ostatnim Adventure High sie zwiesi.
Driver czasem podziala jakies 10 minut, a czasem to juz w menu zwiechnie

Juz mi glupie pomysly do glowy przychodza, czy to moze pamiec, czy co, ale
przy Wordach, Excelach sie nie wywala...
Moze Coppermine nie lubi RivyTNT, albo Via to badziew....
Instalowalem juz wszystkie mozliwe sterowniki - do Detonatorow 5.08
wlacznie.
DirectX 7.0a

Pomozcie pliiiz - bo sprzet jest dla klienta na przyszly tydzien i po prostu
musi dzialac
Moze ktos mial podobny problem...

robertm_at_obywatel.pl