Re: Jak nagrać najpierw audio, a potem pliki mpg na jednej płycie?

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Fri 05 May 2000 - 15:15:01 MET DST

Shaman wrote in message ...
>dwie sesje - pierwsza audio - druga MP3 - na plytkach dwusesyjnych
sprzęt
>HiFi widzi tylko pierwszą. Jeśli się mylę to mnie ludziska poprawcie..

dokladnie tak (tylko nie zamykaj pltyki ani nie nagrywaj w disk at once
!!!! podczas nagrywania pierwszej sesji)

do takich celow uzywam cdrwina bo potrafi nagras sesje w track at once i
otworzyc sesje (nie tzreba po wavach zgrywac i pozniej miec przerwy medzy
trackami)

>swoją drogą miałem kiedyś płytkę Klosterkellera (chyba "Violet") - tam
>najpierw był progs z danymi a dopiero potem audio...

ale cdrom odtwarzal cisze zamiast pierszego kawalka .... (ktos niezle dal
dupy podczas tworzenia obrazu "ojca")

Slawek