Odp: 2 windy

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 13:56:04 MET DST

> Mam pytanko,mam 98 ale potrzebuje zainstalowac jeszcze windola
> z krzaczkami(japonskiego).Jezeli ktos ma jakies pomysly
> bylbym very dzwieczny :))

Ja to robie tak:
Mam 1ego wina (katalog windows). Kopiuje pliki msdos.sys, autoexec i config
do temp katalogu. Instaluje 2giego wina podajac mu inny katalog np win98rec.
Po zainstalowaniu kopiuje msdos.sys, autoexec i config do innego temp
katalogu
Tworze sobie 2 batche, do tych dwoch temp katalogow, ktore kopiuja powyzsze
pliki na glowny katalog C. Tworze skrot do batcha na pulpicie w kazdym z
windowsow.
Jezeli chce uruchomic 2giego windowsa uruchamiam batch resetuje system i
pojawia mi sie 2gi win.

Troszkie skomplikowane, ale nie trzeba kombinowac z patrycjami. :-)

zdrowko
ravi