!!! Problem z ABIT-em BE6 II rozwiązany

Autor: Spajder (spajder_at_viper.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 10:46:43 MET DST

Chodzi mi o problem z uruchamianiem plyty, z ktorym mialem do czynienia.
Plyta startowala albo i nie w zaleznosci od chumoru.
Najpierw wpadlem na pomysl coby odizolowac obudowe zasilacza od obudowy
kompa (wykrecilem go na pewien czas), powiem ze pomoglo :) (uziemienie do
wtyczki bylo podlaczone)
Tak wiec problem tkwi chyba z jakas niezgodnoscia mas.
Tak wiec wpadlem na pomysl zeby zdjac tekturowe podkladki spod srobek
mocujacych plyte glowna , ktore dostalem wraz z obudowa. Od tej pory mam
doslownie ZERO problemow z wlaczaniem plyty, ustawilem sobie uruchomienie na
haslo i wszystko dziala wysmienicie.
Mam bios behqy , procka cel 300A/450, TNT 2 M64, 98 MB ram, SB Live, i jak
dotad wszystko chodzi bardzo stabilnie i nie mam powodow do narzekan, na ta
plyte, do podkrecania chyba najlepsza :)
Jak macie podobne doswiadczenia to napiszcie.

pozdrawiam Spajder
spajder_at_box43.gnet.pl