Re: ktory proc?

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 08:45:34 MET DST

Tolo Pepper wrote:

> sorki, ze sie wtrace, ale czemu wg ciebie jego karta jest niedobra?
>
> _______________________________
> tolo pepper/krzynka piwa ltd.
> http://tolo.kesel.com.pl/
> tolo_at_ct.com.pl
> 16104740

Witam
Jezeli chodzi o karte graficzna to faktycznie macie troche racji - jest
troche wolna(pomimo podkrecenia). Wtedy robie sobie przerwe na kawe.
Czasami przy symulacji obrobki bardziej skomplikowanych modeli w 3D nie
wyrabia. Na szczescie takie modele obrabiam dosyc rzadko. W sumie symulacja
to tylko weryfikacja zaprojektowanej sciezki narzedzia. Podstawa natomiast
sa obliczenia. Karte graf. tez mam zamiar zmienic ale w pozniejszym czasie
dlatego, ze karty dla zastosowan CAD/CAM sa bardzo drogie.
Dzieki za pomoc i pozdrawiam

J.Czajka