PROBLEM Z KARTA DZWIEKOWA

Autor: Marcin (jedryszm_at_tt.com.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 07:45:11 MET DST

Witam
Mam dziwny przypadek - mialem zainstalowana karte X, lecz ja oddalem
jako zastepcza dostalem najzwyklejszza Forte Media 801..
No i wykrywal ja win98 jako ta moja stara X. Zatem wycialem wszystkie pliki
od tamtej karty (?) no i ok. Ale po ainstalowaniu i wykryciu, kontrolka od
soundvoluma na pasku jest przekreslona.
Jesli rozwine kontrole glosnosci - karta jest calkiem wyciszzona. Jesli
odklikne to - mysz prawie nie reaguje i po chwili znowu sie samo
przzekresla...
KARTA NIE JEST NA PRZERWANIU COMA1....:((

moze ktos wie co to za ciekawostka?