Jak nagrać najpierw audio, a potem pliki mpg na jednej płycie?

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 02:02:46 MET DST

Nie chcę popsuć sobie płyty, więc poradźcie mi, który sposób jest lepszy:
nagrać w trybie mixed mode, czy nagrać dwie sesje (najpierw audio, potem
dane komputerowe). Używam Nero 4.0.8.3 i w trybie mieszanym nie ma
możliwości ustawienia sobie kolejności, czy najpierw dane a potem audio, czy
odwrotnie. Program sam przydziela pierwszą ścieżkę dla danych komputerowych,
a następne dopiero dla audio. Chcę, aby ścieżki audio zaczynały się od
pierwszej ścieżki, a potem dopiero pliki mpg. Proszę, wytłumaczcie mi to
dokładnie.

--
Dzięki i pozdrawiam, Marcin.
bamber_at_arno.pl