jaki notebook kupić???

Autor: Palmer Eldritch (remik_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 21:51:29 MET DST

zamiast klasycznego PC-ta (ktory sie niezle u mnie postarzal) postanowilem
kupic notebooka. Nie za bardzo wiem jednak jaki model wybrac.
wiem jedno - nie chce przekroczyc ceny 6tys. zl, a jednoczesnie chcialbym
miec maszynke ktora sie nie zestarzeje za bardzo w ciagu dwoch lat.
co polecacie (oby mial CD-ROM, dobry procesor, pamiec - po prostu, zeby
zastapil mi domowy sprzet,)
prosze o dobre rady (model , cena i gdzie szukac ) na priva
dzieki
pzdr

r.