Płyta z IEEE1394

Autor: Bartosz Orliński (BOrlinski_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 13:47:50 MET DST

Czy ktoś z grupowiczów może podać mi namiar na firmę posiadająca w swoim aso
rtymencie płyty główne z interfejsem 1394?
Wiem, że ma taką ASUS ale jest to chyba dość stara konstrukcja a szukam czeg
oś z UDMA66 AGPx4 itp.
Za wszelkie informacje wielkie dzięki.
Jeśli ktoś ma taka płytę i może coś powiedzieć na temat sprawności łącza kam
era DV-komputer po interfejsie 1394 to byłby to już szczyt moich marzeń.