Re: I znowu ABIT BE6 II

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 11:22:27 MET DST

>Proszę o jednoznaczną odpowieć. Dzisiaj do godziny 14:00 muszę kupić jakąś
>płytę główną. Od pewnego czsu przymierzałem się do płytyki ABIT BE6 II, al
>czytając wypowiedzi na tej grópie mam mieszane uczucia co do wydania 6
>baniek na to cacko.
>Powiedzcie jednoznacznie czy ją kupić czy nie !
>Pozdrawiam Marcin.
>zyla_at_free.net.pl

Jeśli chodzi o płyty Abit-a to przetestowałem BH6, Bx6r2, Be6, Be6-II.
Najbardziej zadowolony jestem z tej ostatniej czyli BE6-II. Żadnych
problemów w konfiguracji, płynna możliwośc podkręcania procka i w
ogóle OK.
Dodam, że w slotach mam obsadzone: grafika - jakaś na Savage 3d (nie
pamiętam prodecenta), dźwiękowa - SB Live, sieciowa - 3Com, TV -
AverMedia TV Phone98.