Re: nagrywanie cd-r'kow..

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 09:39:42 MET DST

On Wed, 03 May 2000 18:06:35 GMT, Hamster <hamster_at_silesianet.pl>
wrote:

>mam problem.. moze ktos bedzie mi potrafil pomoc..
>mam stara nagrywarke philipsa cdd2000 oraz sterownik
>scsi tripace tp-910 (aladdin) na pci'jaju..
>pod koniec plyty (podczas nagrywania oczywiscie)
>wyskakuje taki milutki komunikat (program togo!, ktory
>dostarczony byl z nagrywarka) :
>
>"GRI: Write Blocks failed:
> ASPI reported an error: SCSI command pending.
>
> Block 257440* "
>
>* - liczba ta zalezy od tego jak szybko sie wysypie
>ale przewaznie jest to powyzej 250000..
>
>co jest grane? co to moze byc?
>prosze o wasza pomoc..

> [...]
zainstaluj czysta w98 i tylko program nagrywajacy sciagnij najnowsze
sterowniki do nagrywarki poczytaj zalecenia uzytkownikow co do
ustawien parametrow systemu , rowniez zwaz na sterowniki dyskow ide ,
czasami wstrzymuja na chwilke prace komputera i to wlasnie wtedy gdy
nagrywarka potrzebuje obslugi, nie pozwalaj pracowac w tle programom
np szybkiego przeszukiwania plikow
nagrywaj na najnizszej predkosci nagrywania
i nagraj z obrazu wzorca na dysku
jesli to nie pomoze to jeszcze proba na innym komputerze
i ewentualnie czyszczenie zakurzonego wnetrza i brudnego sprzegla
napedu plytki
hej