Re: Zmiana rozmairu klastra

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 09:26:00 MET DST

>Czesc. uzylem ostatnio Partition Magic 5.0 do zmiany klastra z 2 KB do 1 KB
>przy fat32.
??? to dalo sie zrobic mniejsze klastry niz 4 KB ?????? - (nigdy tego nie
probowalem ;)) )
> Cholera! Teraz zrobily mi sie jakies glupie nazwy plikow tzn.
>nie mam tego co mialem wczesniej, wlasciwie to nic nie mam. Co mam zrobic?
>Czy po prostu cofnac rozmiar klastra, moze ktos tak juz mial?

trudno powiedziec - w najlepszym przypadku system nie zostal przygotowany na
tak spreparowany system plikow i o ile nie bylo wiekszych modyfikacji na
dysku, mozna sprobowac tej "sztuczki". W drugim przypadku moglo sie cos
pomieszac w PM5 (ten program ma pare bledow w algorytmach.... poza tym nie
lubi partycji w ktorej jest bardzo duzo plikow) - w tym przypadku niewiele
da sie zrobic (poza formatowaniem ;))

Pozdrawiam