Karta Video do współpracy z NV-DS8EG Panasonic

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 05:41:12 MET DST

Witam serdecznie!

Moja kamera cyfrowa - NV-DS8 - wyposażona jest niestety w port DV
(i.Link) jednokierunkowy. Nie można też, niestety, tego portu
przeprogramować (robi to firma HDP), aby
dodać "cyfrowe IN".
Stąd też nie mogę korzystać z cyfrowych kart video, z których obrobiony
sygnał wysyła się z powrotem przez kamerę do magnetowidu.
Pozostaje mi układ: cyfrowa kamera - analogowa karta video.
Jaką kartę, z wyjściem SV-HS, najlepiej kupić, biorąc pod uwagę, że nie
jestem krezusem?
Jakie parametry brać pod uwagę przy kupnie?

Pozdrawiam

Hemar
hemaru_at_friko5.onet.pl