jaki procek wybrac?

Autor: Artur M (arturm_at_sec.polbox.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 23:29:46 MET DST

mam do wyboru dwa procesory celeron 366 i pII 350
testowalem obydwa na plycie asus p2b-f z pamieciami 100 mhz (2x128) i mam
maly dylemat...
celeron kreci sie na 458 bez problemu i bez zmian napiecia, natomiast
350-tka kreci sie na 466 ale nie jest zbyt stabilny, na 433 wszystko dziala
jak ok (byc moze pamieci nie wytrzymuja 133 mhz?) i wszystko byloby jasne
gdyby nie fakt, ze czesc programow testujacych (sisoft sandra, info pro)
wykazuje przewage celerona 366_at_458 nad pII 350_at_433, a reszta (3d mark, final
reality, nu) niaznaczna przewage pII.
natomiast wg. moich odczuc pII jest wyraznie szybszy... jak to jest? ktory
jest (teoretycznie) szybszy?
i jeszcze jedno przy fsb 133 mhz nie wytrzymuje mi karta graf. (tnt2 pro)
pomimo ustawienia agp na 2/3 fsb, czy mozna jakos na sztywno ustawic agp fsb
na 66 mhz?

aha i jeszcze jedno :) jezeli zdecyduje sie na pII to pewnie wymienie pamiec
na 133 mhz i bede probowal podnosic napiecie procesora, niestety moja plyta
nie ma regulacji, kiedys mialem opis jak regulowac napiecie pinami na procku
ale gdzis mi wcielo, gdzie moge cos takiego znalezc?

pozdrawiam
Artur

ps. na ile Wam sie udaje krecic pII 350?