Odp: Mam problem z modemem!

Autor: Gosia Kalinowska (kotka5_at_polbox.com)
Data: Wed 03 May 2000 - 23:32:35 MET DST

Użytkownik Przemysław Barcikowski <bpbartek_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8epjaf$8cg$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Mam modem Zoltrix Spirit FM-HCF56i i za nic nie mogę go zainstalować
komputer go nie
> widzi. kombinowalem z comami i nic! co mam zrobic. Czekam na propozycje.
>
> Bartek
Sprawdź czy masz dobrą płytkę instalacyjną.Mój znajomy też mial jakiś modem
zoltrixa i do tego standartową instalkę.Nie mógł sobie poradzić z
instalowaniem i okazało się, że potrzebna inna instalka.
Gośka