Re: pomocy - win2000 + i740

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 22:05:29 MET DST

Dnia 2 May 2000 20:59:27 GMT , Michal Martys <mafi_at_ds14.agh.edu.pl>
po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:

>czy ktos probowal grac w gry pod windowsem 2000 proffesional na karcie
>grafiki i740?
>ja zalozylem beta sterowniki pod win2000 i zadna (bez tych sterownikow tez)
>gra mi jeszcze nie poszla w 3D :-( niektore nie odpalaja sie wcale (np
>fifa2000), niektore sie chrzania (gl quake) a niektore ida tylko w software
>renderer (half life counter strike)
>czy ktos mi moze pomoc ew skierowac do stosownej grupy dyskusyjnej?

pod w2k akurat nie gram ale posiadam w/w kartę graficzną pracującą pod
kontrolą w2k - na stronach intela jest wyraźnie zaznaczone że te bety
for w2k nie obsługują openGL

cyt "These are Beta drivers for Windows* 2000 only. This driver has
support for DirectX* 7 but does not support OpenGL*."

być może to jest problemem ?

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl