problem z grzybem

Autor: anik (anik_at_sci.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 20:55:53 MET DST

Hello!
Mam pewien problem...
tydzień temu kupilam sobie nowego grzyba- PIII600,128mb ram twardy seagate
13gb karta graf ATi all in wonder 128 32mb.Wcześniej używałam Packard Bella
PII350 64 ram i karta graf 4mb.Zgrałam sobie na swojego nowego muchomora 130
mb filmik avi i co za nieszczęście mnie spotkało - przy odtwarzaniu filmik
paskudnie zwalnia.
Pytanie moje jest takie :jak to jest możliwe i co zrobiłam źle-konfiguracj
softu czy sprzętu ?Dodam tylko że na wspomnianym Packard Bellu ten sam
filmik chodził płynnie
dodam może jeszcze że na laptopie Della P266 32mb ram
też wszystko chodziło bez problemów.
Jest to jedyny problem jaki mam narazie z tym komputerem-ogólnie wszystko
chodzi jak najlepiej i szybciej niż na poprzednich.
Na moj prosty blondynkowy rozum absolutnie nie powinno się tak dziać!
Przez te cholerne święta nawet nie mogę zadzwonić do serwisu i dowiedzieć
się o co chodzi a musze przyznać że nie daje mi to spać.
Pozdrawiam
Ania