Re: Wzmacniacz dla czterech

Autor: Hugo (hugodab_at_astercity.net)
Data: Wed 03 May 2000 - 17:46:02 MET DST

>Użytkownik "Kaczorr" <kaczorr_at_priv.sos.com.pl> napisał w wiadomości
> Mam karte Blade320 i przymierzam sie do kupna wzmacniacza do niej. I
> zastanawia mnie jedna rzecz - czy jak kupie zwykly "hajfajowy"
> wzmacniacz 4-kanalowy to dzwiek przestrzenny bedzie w pelni obslugiwany
> ?

Zwykly hifi nie nada sie (chyba ze bedzie mial mozliwosc jednoczesnego
wzmacniania sygnalow z dwoch zrodel i nie bedzie je potem rozdzielal na >4
kanaly) nie jestem pewien ale nada sie chyba taki z zestawu kina domowego.
Ja stosuje inne rozwiazanie - 2 przednie kanaly ida przez wzmacniacz (Unitra
2x80 i Altus 140) a 2 tylnie (w ktorych nie potrzeba niskich tonow) podpiete
sa pod aktywne satelity (Tonsil 2x40 W znamionowej). Wszystko razem ladnie
gra i buczy.
pozdro

--
      Hugo