Re: SB-Live, girara, mic/line i trzaski

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 17:24:53 MET DST

Daniel Rychcik wrote:
> A jaka masz gitare? U mnie Presto Lang->Line In->SBLive dziala ladnie.
> Moze gitara daje za slaby sygnal?

czy gitarę masz podłączoną do prądu? ja też mam Presto, ale tego, co produkuje
raczej na słuchawkach bez wzmacniacza się nie odsłucha...

> Jesli zas chodzi o efekty to widzialem w sieci kilka fajnych programikow
> robiacych takie rzeczy na procku (>P400:). Nie pamietam adresu ale chyba
> nie jest trudno to znalezc (altavista: +realtime +guitar +effect +download
> +overdrive :-))

takie rzeczy mogłem robić na gusie (tylko te 8-bitowe wejście...), teraz
spróbuję pomóc pisać sterowniki do SB-Live pod Linuxa, bo rebootowanie
do Windows jest cholernie nieprzyjemne

> muflon

a gdzieśty się uchował przez te 2 lata? :-) napisz na priv, jak znajdziesz
chwilkę ;-)