Re: Prassi - formatowanie CD-RW

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 14:16:05 MET DST

On Tue, 2 May 2000 01:41:02 +0200, "Abram" <abram_at_go2.pl> wrote:

>Użytkownik "Michal Walczak" <mikez030_at_rs.math.uni.lodz.pl> napisał w
>wiadomości news:8ekqi5$1l9$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
>polecic
>packetCD? prawie wyrzucilem juz dyskietke z nim :-) pakietowka jest beeeee
>
>--
>pzdrw
>Abram: abram_at_go2.pl abram_at_poczta.fm
uwazam ze najlepszy jest program directCD adapteca
winoncd w wersji 3.5 oem wraz z packetcd nie sprawdzal
sie byly bledy przy kasowaniu plikow
mimo ze formatowania cdrw winny zapewniac wymienosc niezalezna od
programu formatowania- wg mojego doswiadczenia tak nie jest
musiala byc zgodnosc programow aby poprawnie zapisac pliki
moze teraz sie poprawilo gdyz winoncd jest juz w wersji 3.7 ??
ale nie mialem dostepu tej wersji:-)
moze ktos wie gdzie ? ;-)
wazna rzecza jest abys mial nojnowsze wersje programu wewnetrznego
nagrywarki, najnowsze drivery nagrywarki dla systemu i danego programu
nagrywajacego
nadto formatowanie musi byc ciagle i zadne inne programy nie powinny
dzialac w tle
wazne szczegolnie wylaczenie wszelkiego usypiania a dla ide
szczegolnie praca innych urzadzen dyskowych
hej