Epson Stylus 1000

Autor: Krzysiek (pakz_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 13:15:32 MET DST

Witam
Mam problem.
Posiadam drukarkę EPSON STYLUS 1000 (A2)
Od roku stała nie używana (drukarka ma 4 lata).
Na czym polega problem: drukarka nie trzyma linni pionowych i zamazuje,
ponadto kładzie litery. Druk nie jest równy. Czyściłem automatycznie,
włożyłem nowy tusz, dokładnie oczyściłem. Problem się powtarza. Ponieważ
potrzebne mi są wydruki A-3, musze jakoś uruchomić tę maszynę .
Po rozmowach telefonicznych z serwisami poradzono mi posmarowanie wałka po
którym gania głowica - olejem, a wreszcie wymiane głowicy. Ponieważ jest to
już większa kasa, proszę o poradę , może ktoś miał podobne problemy i zna
choc polowiczne rozwiazanie.

Będę wdzięczny za podzielenie się radami.

ZIBI

--
----
Sklep internetowy za darmo w ramach serwera