RE: Defragmentacja dysku

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 09:04:20 MET DST

Birdy <birdy1_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> A mi nie - jesli robie speed disk'a (dysk 2 GB) z pakietu NU 2000 to po
> 5 nagranych CD musze go znow robic bo plytki ida do kosza. Windowsowy
> defragmentator wystarcza na 15 CD. :))
Nie jestem do końca przekonany, że aż taki wpływ ma defragmentacja na
nagrywanie płytek. Musiałbyś robić szalone zmiany na dysku codziennie, albo
płytki nagrywasz jedną na tydzień. Ja ostatnio zrobiłem około 200 "kopi
rezerwowych" i jeszcze dysku nie defragmentowałem. Mam WD Expert 27GB
zapchany prawie na full. Codziennie zmienia się na nim około 5 GB, instaluję
i deinstaluję nagrywane "kopie rezerwowe" i jeszcze ani razu dysku w tym
czasie
nie defragmentowałem. Katalogi Windows i Program Files zajmują u mnie prawie
4GB. Może masz słabą płytę główną, bad sectory na dysku lub zwyczajnie
komputer Cię nie lubi?