Re: Nero

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 01:47:36 MET DST

Użytkownik "Michal Walczak" <mikez030_at_rs.math.uni.lodz.pl> napisał w
wiadomości news:8ekqbn$1av$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
> Mam prosbe, moze ktos uzywa programu Nero do wypalania plytek. Wystapil u
> mnie taki dziwny objaw, ze program nie widzi zaznaczonej wczesniej opcji
> multisesion. Przy kazdorazowej probie dogrania sesji wyswietla komunikat,
ze
> plyta zostala nagrana w trybie jednosesyjnym.
 hmm, znaczy sie nagrywajac plytke zaznaczyles 'start multisession disk' a
teraz probujac dograc cos = zaznaczajac 'continue multisession disk' nero
tego nie robi, tak? na pewno zaznaczyles 'start multisession'????

--
pzdrw
Abram:   abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm