Stary monitor i W98

Autor: domin (dswiejko_at_interia.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 00:16:43 MET DST

Witam!

Mam ba...ardzo stary monitor! Oczywiscie nieuwgledniony przez firme
wielkiego Bila w zadnym z systemow!
W 800x600 ma czestotliwosc odswierzania 56 Hz! :-(
Pod NT moge sobie ustawic ta czestotliwosc bez problemu!
W98 chce koniecznie to zrobic za mnie - ustawiajac mi OPTYMALNA
czestotliwosc przy ktorej moj monitor wymieka!
Znalazlem kiedys (na liscie monitorow) taki ktory pozwalal na ustawienie
czestoliwosci na sztywno 56Hz (niestety nie zapisalem sobie jaki to
byl)! Po 2 godzinach sprawdzania odpuscilem sobie i PROSZE grupowiczow o
POMOC!!!!!

Wiecie moze jaki typ monitora z W98 pozwala na ustawienie na sztywno
czestotliwosci 56Hz!!?????

Dominik

ps. Bardzo dziekuje wszystkim za dobre rady w stylu - KUP sobie nowy
monitor!!!